- Het lijkt wel dat de carrosserie iets te ver naar voren op het chassis geplaatst is. Zie op de eerste foto bij de wielkuip in de motorruimte de brede kier waar licht door komt. Ook de wielen lijken niet helemaal gecentreerd in de wielkuipen.
- Als ik het goed zie, heb je de 'chromen' onderdeeltjes niet ontchroomd. Misschien iets voor de volgende keer, om met Alclad of dergelijke producten te gaan werken, voor een realistischer chroomeffect.
- Hoewel de foto niet heel duidelijk is, lijkt het erop dat je het interieur niet hebt afgeplakt tijdens het schilderen van de stoelen etc. Goed afplakken is het recept voor een realistische afwerking.
- Deze is persoonlijk: ik vind metallic lak op een modelauto niet passen, omdat het niet schaalgetrouw is. De metallic lakdeeltjes in autolak zijn al ultraklein, dat is op schaal bijna niet na te bootsen. Ik weet hier geen goede oplossing voor, maar zou zelf geen metallic lak gebruiken. Dat gezegd hebbende, kun je toch niet alles op schaal nabootsen, 'dus hoe dan', zal men zich afvragen. Daar heb ik dus geen goed antwoord op, behalve dat ik zelf in elk geval geen modellen zal maken waarbij metallic lak gebruikt zou moeten worden, behalve als er metallic lak op schaal bestaat.
- Het chromen sierwerk aan de buitenkant van de auto, voor zover je dat hebt geschilderd, had ook kunnen profiteren van een zorgvuldige afplakbeurt (zie bijv. laatste foto).
- Twee punten in één: de cabriokap zit volgens mij niet goed aangesloten op de carrosserie én op het interieur. Dit is een kwestie van goed dryfitten en bijwerken net zolang totdat het past.
Om af te sluiten met wat positieve punten: de motorkap sluit prachtig aan, is zeker niet bij elke bouw het geval; de lijnen van de body zijn mooi en sluiten op elkaar aan, hetgeen het beeld van de auto ten goede komt.