De mislukking van de maand , niks maar ook niks ging normaal
Ten eerste de verf droogt langs geen kanten ook niet met vernis er op , ze blijft steeds plakkerig aanvoelen bij de minste aanraking staat er een vinger afdruk in , gaat er wel makkelijk af
Ten tweede de chrome stift lijkt niet te werken de chrome slaat steeds mat uit net of het geschilderd is met alu verf
Ten derde de glas partijen kleefde zonder problemen tot twee dagen later werd de linker kant helemaal mat aangeslagen , ze zijn allemaal terzelfder tijd en op dezelfde manier gekleefd
Ten vierde de voor en achter bumper passen niet zoals het hoort
De slechtste kit van Hasegawa die ik ooit gebouwd heb , nu ga ik de Chevy een paar dagen goed laten rusten en kijken of het niet beter word
Zo op foto lijkt hij mooi hoor maar in het echt dat is wat anders , gelukkig heb ik nog eentje van Revell die zal wel stukken beter passen
Men heeft mij verteld dat deze in principe gemaakt waren voor om te bouwen naar een Slot racer en dat zou wel eens kunnen kloppen want aan de binnen zijde van de body staan 4 lange pinnen om vast te schroeven op een chassis
Maar als statisch model neen niet mooi
Ok hij staat in elkaar en laat hem zo , het was mij vooral om te doen om eens een speciaal kleurke te doen en een " Low Rider " te maken
Hier wat fotokes als afsluiter
Wees niet te streng ik weet het wel wat er allemaal aan scheelt
Sorry Guys
Marc
P.s. het stof krijg je er ook nog bij , maar durf er niet te veel over wrijven