Bedankt voor reacties mannen.
@Erwin, Inderdaad die klassiekers hebben in mijn ogen heel wat meer te bieden dan de moderne strak gelijnde automobielen.
@Roy, Ja ik kan soms ook gewoon een standaard model in elkaar steken
Over de koplamp dat is geen lensvervorming hij zit gewoon scheef, gelukkig is met vernis vast gezet dus morgen even de nagel achter het randje van de lens en hij is eruit, en als ik dan toch daar bezig ben even een zwart washje tussen de grill en spatbord laten lopen want daar is wat chrome in gelopen zag ik onder een bepaalde hoek. En ik maar denken dat ik alles had nagelopen
@Silenoz, Nee niet bij deze maar had wel gekund want op foto`s zijn met en zonder chrome randje te vinden hetzelfde met chrome en zwarte spiegels dus ik had een keuze pakket
Ik vergeet meestal de helft te vermelden maar de cabine was tijdens de foto`s nemen weer eens los gekomen en dat was een onderdeel waar wel iets schuurwerk aanzat om de motorkap naadloos te laten aansluiten, nu is er een stevige naad te te zien dus nog wat extra werk
Dus ga hem nu maar vastzetten met een 2K lijm dan komt hij zeker nooit meer los.