beste collega vrienden , vanaf dit moment gaan jullie me als gek verklaren wat ik nu wel kan begrijpen , de reden is dat ik nu iets ga doen wat ik nog nooit gedaan heb op deze manier wel te verstaan heb al eens VW busjes versneden maar dit nog nooit
ik ga deze Chevy " Top Shoppen " ik weet niet of het juist geschreven is , maar het word er eentje met een verlaagd dak iets wat redelijk veel gedaan word bij de customizers en Hotrodders iets waar ik nogal altijd een speciaal gevoel voor heb
De doos lag al een paar jaar onaangeroerd en ben van plan om eerst de lopende kitjes verder af te werken anders krijg ik weer een wildgroei van onafgewerkte zaken
Zodus hier gaan we
Zo vond ik hem achtergelaten in de doos
Alles goed nameten en aftekenen
En de zaag erin , de brede dubbel klevende tape is om met de Dremel en snijschijfje langs te gaan om niet te ver af te dwalen van de lijn
Even " dry fitten " passen of alles zowat ongeveer uitkomt
Hier al een beetje voorlopig gekleefd
Tussenstukjes in plasticard al tussen gekleefd
Dat is het voor nu , nu word het schuren en plamuren ik hoop dat het lukt
Alle sierlijsten , klinken en raamomlijstingen gaan er gewoon af ( cleaned )gewoon een naakte body in een mooie kleur en chroom wielen onder ( zo zou ik het doen 1/1 als ik de poen er moest voor hebben ( haha )
Marc