Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
échte liefde,..man dat is doodgaan. dat is 10 weken met zo'n Waltzgrimas rondlopen en die ganse film kunnen quoten.
die fansites krijg ik een gevoel...er is behoefte en we moeten voorzien. Heb inmiddels wel twee van die fanclubs op mijn faceboek maar het is niet de weg om het die kant op te krijgen.
Hier komt serendiptisme om de hoek kijken, Christoph googelt vast weleens op Landa en hij zal het leuk vinden of verafschuwen.
Ter info Dragon in dreams heeft ooit Landa uitgebracht op 1:6. Ze hebben een reeks waar ze action figuren namaken uit WWII films waaronder Christoffel Walz als Kolonel Landa en Brad Pitt als Pierre (french resistance) uit Inglorious bastards. Geef dit even mee omdat ik vind dat de hoofden van de poppetjes ook knap gedaan zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.