Ok mensen, misschien dachten jullie dat dit alweer het zoveelste projektje was van den Dany die uiteindelijk ergens op de kast of erger beland is, maar ik had vorige week mijn drie-jaarlijkse test waarvoor ik moest leren. Waardoor de bouwtijd tot nul gereduceerd werd.
En waarschijnlijk ben ik niet enige die dan weer moeite heeft om na een onderbreking de moed bij elkaar te sprokkelen om weer verder te doen ?
Enfin, vandaag toch weer een paar uurtjes kunnen werken.
Vandaag stond op het programma : de bovenbouw... of toch alvast een stukje van de bovenbouw, namelijk het "kasteel" uit de tijd dat ze nog een olietanker was.
Het begin van de bovenbouw, zoals je kan zien is de voorkant volledig blanko, daar zal later nog een stuk tegen komen.
Hmm, ik zie net dat ik foto's vergeten te nemen ben van enkele tussenliggende stappen, nu ja, niets meer aan te doen natuurlijk.
Een zicht op de achterzijde, waar de dekken en trappen tegen "hangen", ook de schouw is reeds geïnstalleerd.
Een totaalzicht van de bovenbouw zoals ze er nu bij staat, ik had eigenlijk langer willen werken om wat meer te kunnen tonen, maar ik heb een betere lamp nodig in mijn armatuur, bij deze (spaar)lamp krijg ik na amper twee uurtjes vermoeide oogjes, en dan lukt het echt niet meer.
Perfekt zal ze zeker niet zijn, maar ze wordt toch weer een (le)er-varing wat bij een volgend projekt dan wel weer een ietsie bietse beter resultaat op zal leveren... hoop ik