Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel mooi geitje,maar als ik de foto's zie van de motor dan doet die me denken aan een auto die lang stilstaat,als ik de carrosserie bekijk die staat dan mooi te blinken.Of het moet zijn zoals je tegen Erwin zegt dan neem ik mijn woorden terug.
Marc S
Beste Marc eerst moet hij zijn kleurtje krijgen he voordat je kan verweren kan moeilijk verwering aan brengen en dan geel spuiten zo werkt het nog niet he en eerlijk de 2 pk blonk in die tijd redelijk mooi nog maar nu niet zoals deze maar dat komt nog he eerst moet de verf goed uitharden
Very nice... vooral de roestvorming op de bodemplaat en motor vind ik zeer geslaagd... net echt... Het mooie geel steekt dan inderdaad wel enorm af, maar zoals je zelf zegt, nog zeker niet klaar... dus ik twijfel er niet aan dat dit nog dik in orde gaat komen...
Collega bouwers zoals ik weeral beloofd heb hier enkele beelden hoe een recentere 2pk eruit ziet na demontage dus nu kan je zien hoe er een eendje eruit ziet en daar reden de mensen dagelijks mee rond zonder dat zelf te beseffen ( en ze zijn allemaal zo hoor )
Nu even vermelden dat ik al deze foto's gekregen heb van een collega bouwer van het andere door ons gekende forum en mocht deze van hem gebruiken , de jongen heeft met zijn paps dat allemaal zelf gedaan van eend tot een mooie sportwagen waar volgens hem nog dagelijks mee gereden word , waarvoor mijn allergrootste dank
kijk wat het verschil is
de 2 pk
de kitcar
echt het is dezelfde ik heb de hele reportage gekregen
nu het verschrikkelijke roestproces waar weinig mensen echt een weet van hebben
schrikwekkend he en dan te weten dat deze 2pk nog veel jonger was dan de onze want deze heeft rechthoekige koplampen en schijfremmen
Marc
ja,pas op, wat veel mensen niet (willen) weten is dat een geit wel een best stevige carosserie had en zeker ni van sigarettepapier was gemaakt............
Er is idd roest te zien door dat de verf bijna weg is maar dit is zeker niet rot.
Bij Mercedes daarentegen zie ge nog wel verf zitten maar durft er ni aan te komen of ge hebt een heel gat.
Kunststof bewerkende artiesten goede morgen , de 2 pk is af dit zijn de beelden hoe in 1989 mijn vrouw haar eerste autotje eruit zag
Ik ben nog op zoek naar een goede locatie voor de eindfoto's ( dus gelieve nog niet af te sluiten aub )
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.