Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet je zeker doen , echt een topkit tot nog toePrachtig, op den duur zou ik toch nog durven overwegen om Belkits ooit nog eens een kansje te geven.
Heb er maar eentje , maar gaat lang mee hè , zijn maar kleine auto hèMooi gepolijst hou er wel van. Ik hoop dat je nog een tube extra heb gekocht bij de Lidl want ze hebben niet altijd dat soort producten.
Moet je zeker doen , echt een topkit tot nog toe
Heb er maar eentje , maar gaat lang mee hè , zijn maar kleine auto hè
Volgens de handleiding moet de achterste splitter mat zwart gespoten worden , de echte is in carbon
Daarom wat geëxperimenteerd met AM carbon decal
Vervolgens in de matte vernis gezet
Veel ga je er niet van zien als je de auto niet op zijn dak legt , echter bij een testfitje zag het er best wel goed uit vond ik ….
Soon more……..
Greetzzzz Modest.
Zeer mooi gedetailleerd. Die tips voor de banden en de scratch remover heel interessant. Willy.Zal ik eens iets negatiefs vertellen over deze kit…
Ik had het al gehoord in een review , en het is ook zo , de bandjes voor deze kit zijn in een soort vinyl en alhoewel het loopvlak er best acceptabel uitziet met een mooi patroon zijn de zijwanden niet zo bijster goed , ze blinken en er zitten wat oneffenheden in , dus geprobeerd om ze wat op te schuren, en ook matte vernis er op gespoten
Hmm, niet echt overtuigend, al zeg ik het zelf…..Plan B dan maar , schaamteloos ideeën gestolen van een YouTuber
Deel één van de oplossing: de bandjes volledig gespoten met Tamiya XF 85 “ Rubber Black “
Vervolgens een mooie laag flat clear uit een spuitbus ook van Tamiya , dan de sponsordecals en vervolgens weer een royale laag flat clear , anders heb je matte bandjes met blinkende decals en dat ziet er speelgoedachtig uit
Veel beter toch ?! Laatste foto’s zijn onder kunstlicht daardoor zie je de blauwachtige schijn wat slechter als bij normaal licht , maar dat zien jullie wel aan de eindfoto’s……. Binnen een paar maanden
Greetzzzz Modest.
Je maakt er wel je werk van Modest!
Vraagje: Je decanteert de verf uit een spuitbus en laat die een nachtje uitgassen ??? Dan is die verf toch droog? Er ontgaat mij iets van die werkwijze....
ik denk dat het vooral is omdat het alles veel 'ingewikkelder' maakt voor de fabrikant. Ik heb wel wat transkits gezien waar je de deur mee kan open maken (nieuwe deuren, deurlijst, scharnieren), maar dat is zeker niet voor elke kit beschikbaar...Wat mij steeds opvalt bij de vele auto kits is dat er bij weinige de mogelijkheid is om de deuren te openen.
Een scharnier systeem zou toch tof zijn en dan heb je toch meer plezier van het interieur wat toch veel en knap werk kost om maken het dan niet ten volle kan zien.