Hey,
terug van weggeweest, en wat kunnen verder doen se.
Ondertussen staat het beestje in zijn verfjasje, zowel binnenkant als buitenkant, de binnenkant is afgewerkt en wacht om samengestoken te kunnen worden, maar eerst en vooral moeten de vensters erin, en daar zijn we nog mee bezig.
Onderstussen ook een figuurtje gezocht en bijgewerkt, lees - chirurgisch geamputeerd van de ledematen en vervolgens onder een andere hoek terug aangezet, om het verhaal te doen kloppen. Het figuurtje moet nog wel geschilderd worden, maar kan er later in gepast worden via de deur van de passagier.
Ik enkele foto's getrokken, maar let op, dit is schaal 1/72, en genomen met versterkte macrofunctie, ge ziet letterlijk het stof op het model liggen, soms is dit zeer vervelend, sorry daarvoor, maar in het echt ziet hij er beter uit, moet ik toch zeggen.
allez,....
Het interieur werd gekozen volgens de foto's die ik beschik, en daarmee gezegd zijnde zijn het geen lederen zetels, maar stoffen zetels. Blijkbaar hadden niet alle 11cv's lederen bekleding en hebben we gekozen voor deze stoffen toestanden.
Het dashboard werd bewerkt en voorzien van een kleine decal uit de sparebox (reservedoos) met daarover een glaasje van klir.
Voila se, ik hoop dat het jullie wat aanstaat....
Voor de volgende update zal hij vermoedelijk af zijn. Tot dan.