Hoofdsponsor

Conan [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Ik laat aan jullie over wie het is, moeilijk kan dat niet zijn. Dit is de eerste in de 'famous moviestars' serie. Hij is nog in het beginstadium, want ik heb er nog maar 2 uurtjes opzitten.

Conan1.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt een mooie deze. Zie nu al uit naar de afwerking met het haar.

geniet ervan Jimmy!

Bedankt voor de commentaren, mannen, ik stel ze wel degelijk op prijs.
Ik heb hier het concept eens uitgeprobeerd. Een aantal dingen zijn nog niet definitief en dus ook ongebakken: oogleden, wenkbrouwen, neus en haar.

Conan3.gif

Jimmy....:wow::wow:...prachtig man....als ik iets mag zeggen,wenkbrouwen en neus vind ik perfekt...haar vind ik ook mooi maar vind dat dat daar meer diepte in mag komen alla johan bedoel ik ...maar echt top man ;););)

Wat gaaf weer! toch fantastisch hou je een mond weergeeft, en nu al zo gelijkend, dit is ervaring.
Dit is hem echt in zijn jeugd.

Wat gaaf weer! toch fantastisch hou je een mond weergeeft, en nu al zo gelijkend, dit is ervaring.
Dit is hem echt in zijn jeugd.

Is ongelooflijk he Rene......:nowink::nowink::nowink:...maar mag toch ook zeggen dat uw buste toch ook zeeeer prachtig is ....:8:8

Gezicht afgewerkt en torso aangebracht. Het haar is wederom tijdelijk voor referentie.
Conan4.gif
Conan5.gif
Conan6.gif

Prachtig gemaakt Jiver. Ik wou dat ik dat ook kon. Ik moet mij beperken tot het aankopen van resin bustes hetgeen verschrikkelijk duur is. Ga het zeker verder volgen. Heb nog veel te leren over schildertechnieken.

Groetjes :8
Jeanke

Ja, Jimmy,wat kunt ge hier nu op zeggen...
Stillekes in een hoekske gaan zitten en de werken bewonderen.
Ziet er weer een klasse figuur uit.
Volg zoals altijd met veel plezier en interesse.

Mark

Dat is nu iets dat ik nie snap se..

daar wil ik nog niet aan beginnen hoe krijg de da nu voor elkaar ?

hmm,.. wondermooi !! en wou dat ik het ook kon.

Technische problemen opgelost (hoop ik). Ik kon een tijdje niet meer antwoorden op topics en zelfs niet op pb's. Vraag me niet hoe ik het gefikst heb, daar zou ik niet op kunnen antwoorden.

Ok, to the point...

Conan progressie
Conan7.gif
Conan8.gif
Conan9.gif

Ben je zeker dat je "Arnie" niet hebt gekrompen ? ;):D
Prachtige vorderingen weer.

Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan