Hoofdsponsor

Conan [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man wat hier op zeggen.......gewoon subliem ....maar heb ik goed gezien Jimmy...zijn de ogen al gekleurd...of heb ik mijn brilleke nodig ......top man ..

Technische problemen opgelost (hoop ik). Ik kon een tijdje niet meer antwoorden op topics en zelfs niet op pb's. Vraag me niet hoe ik het gefikst heb, daar zou ik niet op kunnen antwoorden.

je stond op de gewone tekstverwerker in je profiel jimmy..... ik heb deze voor jou terug aangepast kerel......

Man wat hier op zeggen.......gewoon subliem ....maar heb ik goed gezien Jimmy...zijn de ogen al gekleurd...of heb ik mijn brilleke nodig ......top man ..

Neenee, laat uw brilleke maar liggen, ik heb er wel degelijk zwarte puntjes ingezet:)

Weer wat verder. Die armor is losjes gebaseerd op wat hij draagt naar het einde toe van de eerste film.

Conan10.gif
Conan11.gif

Voila mannen, ik schei ermee uit aan den deze. Morgen 't malleke.
Merci voor de topic te volgen.;)

Conan12.gif
Conan13.gif
Conan17.gif
Conan15.gif
Conan16.gif

En hier dan de resin versie.

Conan18.gif
Conan19.gif
Conan20.gif

Misschien dat een van de mods de titel kan aanpassen naar 'Conan' of zo. 't Is al lang geen teaser meer:)

Jimmy maatje .....:wacko::wacko::wacko: ..... wat een pracht buste,wat een gelijkenis ....hoe doe je het toch...dit gaat boven mijn petje zele :D:D:D:D.....top man ....hoop dat die ook op marktplaats komt zele ...;););)

Ik sluit mij aan bij Swa. Pracht van een buste Jimmy.
Klasse werk.

Mark

P.S. Titel aangepast naar "Conan".

Laatst bewerkt door een moderator:
ik kan niet anders dan het zelfde te zegen als mijn voorgangers prachtig .
soetkin

Merci Mark en soetkin

Wel, ik ga hier maar door met het schilderproces. Dat gaat mij belange zo goed niet af als ontwerpen, maar ik kom er uiteindelijk toch niet onderuit.
De huidskleur is mijn eigen mix en ook het enige dat met de airbrush is aangebracht. Ik gebruik hiervoor Vallejo acrylics. Het haar is Chocolate brown met hier en daar nuances met dezelfde, maar lichter gemaakte kleur. Ik werk graag met pastels en gebruik dan ook zwart om wat diepte te geven. Ook een beetje blosh op de neus en de wangen, maar als je het uitprobeert, overdrijf daar dan niet mee, of je figuur ziet er flink bezopen uit.:)
De ogen hou ik simpel, want ik steek niet veel tijd in schilderen. Een zwart bolleke, daarin een kleiner bruin bolleke(Arnie heeft bruine ogen) en dan terug een heel klein zwart bolleke. Na 5 keer lukt dat wel. Dan aan weerszijden van de ogen een gebroken wit vlakje en een beetje vernis.
Voor de rest ben ik alles gewoon in een basislaag aan 't zetten.
Wordt vervolgd...

Conan22.gif
Conan23.gif
Conan24.gif

Schitterend gedaan Jimmy. Zeg jij maar dat het je niet afgaat de foto's bewijzen het tegendeel.

Mark

Merci Mark, het gaat mij eigenlijk wel af, maar de technieken die ik gebruik zijn om snel te schilderen en intussen al wat achterhaald. Dat komt mij wel van pas uiteindelijk, want ik hou niet zo van die overpainted figuren van tegenwoordig. Mooi is dat allemaal wel, maar of dat ook realistisch is? Maar da's mijn mening.

Anyway, nog wat geschilderd.
Vest gedaan met beige en dan eens een wash geprobeerd met acryl. Daar heb ik zo'n retarder voor gebruikt, die de droogtijd van de acryl drastisch verlengd, hoewel nog lang niet te vergelijken met olieverf. Maar het geeft genoeg tijd om de highlights te blenden. Daarna heb ik met zwarte pastels afgelijnd. Het borstschild is simpel weg gedrybrushed met eerst olijf en daarna beige.

Conan25.gif
Conan26.gif
Conan27.gif

Had je niet beter de stukjes arm direct mee gedaan.
Is een mooi stuk en minder is soms meer wat afwerking betreft.
Ik ken verschillende mensen die al zeer tevreden zouden zijn met zo een resultaat.

Grtx Jan

Voila, ineens maar doorgebeten en afgewerkt. Ik heb geprobeerd om voor de details enkele verschillende kleuren te gebruiken om het geheel te breken. Ik vind het goed genoeg om in mijn kastje te zetten. Maar eerst nog de sokkel.

Jan, de armkes zijn gedaan,he, gezien?:)

Conan28.gif
Conan29.gif
Conan30.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Jimmy man .......Hij is heeeeel mooi ammaai .....en bedankt dat je howto er even bijzet ...daar heb ik en andere figuurschilders heel veel aan geloof me :8:8:8 ...hij zal mooi in je kast staan en ooit in de mijne...zal nog veel oefenen worden...maar hij komt er zele ;);););)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan