Churchill, op zich is dat water in de kuip best een goed idee, ik moet het alleen uitstellen omdat ik momenteel geen product in huis heb om dit te doen.
PeiperJ, bedankt, voor mijn kameraden hier moet dat in orde zijn he ! Goede foto's zijn daar een deel van.
Beyond, we doen ons best vriend !
Interceptor, de kleurschakeringen komen er eigenlijk voor een stuk vanzelf. Bij het afborstelen van de poeders ontstaan deze effectjes. Oude werkkledij ja, maak me nog wat gekker !!! Ik heb besloten om met de 'rekwisieten' op te houden, kwestie van overkill te voorkomen. Nu is het zaak om grondwerk, model en items met mekaar te verbinden door het aanbrengen van pigmenten, vuiligheid, bladeren, groene aanslag...Bedankt makker !
D-Day1944, dank je, het volledige plaatje is in progress, ik moet echter al mijn moed bijeen rapen om door te werken, die verdomde hoofdpijn krijgt mij stilaan op de knieën.
Blabla update :
Het grondwerkje is in progress, dwz. :
-MDF plaatje met matzwarte afwerking,
-stukje zanderige grond met wat schrale herfstgrasjes erop,
-wat afgestorven kruiden, weggewaaide eikenbladeren,
-Dodge gemonteerd in het geheel,
-laadbak voorzien van vuiligheid,
-gedemonteerde motorkap "achteloos" tegen de voorbumper geplaatst (Achteloos plaatsen kan heel gecompliceerd zijn als je Guy heet !),
-één huifboog op de laadbak gelijmd, de twee overige tegen de voorkant tussen de afgestorven planten verlijmd,
-platgereden en gedeukte olievaten in het plaatje verwerkt...
Binnenkort foto's van de eindresultaten.
Groeten van G 'Head ache' Unit !
*morgen een CT scan van de sinussen...