Als ik je figuur met mijn eigen lichaam vergelijk, merk ik dat er van alles niet overeenkomt. Bijvoorbeeld die buikspieren, die voel ik zelf niet zitten en ik zie ze ook niet. Ik zie überhaupt de onderkant van mijn buik niet. Dan het ontbrekende vet bij de dijen, en...
Alle gekheid op een stokje, prachtig werk dat je neerzet en als je van Jan een compliment krijgt is dat een veelzeggend teken.
nu moet ik eerlijk zeggen, Roy, dat mijn gestel nu ook niet exemplarisch is voor wat ik hier vol verve aankleide.
ik kwam ook in de problemen. Meestal gelukte de volle figuren niet echt terwijl ik met hen nog redelijk kon sjoemelen gezien de kledij. Nu moest ik met de billen bloot.
Vooralsnog gevalt het me. Anatomie uitpluizen, ik kwam de schaker in mijzelf tegen en- gezien ik van 1970 ben, derhalve die early Marvels erg gaaf vind alles gesculpt met jaren 80 muziek erbij. Heerlijk.
Er is een mooi verhaal van DD tegen onderwater prins Namur ( ook van Wally Wood). Namur is geërgerd dat de mensen op het droge zijn status niet erkennen en hij houdt huis. Na tergende pogingen van durfal waarbij deze uitgestukt op de grond ligt oppert Namur dat hij de FF bevocht en vele sterkere helden dan de kwetsbare durfal. Uit respect ziet hij af van zijn snode plannen.
Jimmy Verbeeck bracht mij destijds op dit pad, waar ik hem dankbaar voor blijf. Hij bracht het sculpten voor eenieder toegankelijk.
Bij vlagen wist ik iets af te ronden, ging dan gieten. Deze keer niet mee bezig geweest- totaal geen pressie die mijn sculptplezier in die zin ondermijnde. Na zo twaalf jaar met die klei nu bezig te zijn durf ik nu te zeggen dat ik er zelf vrede in heb.
tijd terug Eric Heuvel blij gemaakt met zijn JJ. Wat wens je nog meer. Ja, mogelijk nog eens een Storm van die lengte of toch nog een Franka in spannende pose