Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hoi ward op de meeste schildereién zie je inderdaad een mars aan de fortuning hangen dus ik had er 1 over en die heb ik er dan ook maar aan gehangen en het staat wel goed vind ik.
Wow, wat is dit prachtig afgewerkt. Heeeel groot applaus hiervoor hoor!
Ik zie me dat nog niet direct nadoen op dit niveau. Om bij te kwijlen ☺☺
grts
Johan
de kosten voor een stulp lopen een beetje te hoog op voor mij bart en dan is een houten kist nog het beste wat je kan maken of je schip zit binnen een paar jaar helemaal onder het stof en nu blijft ze tog mooi proper en ziet het er binnen 10 a 20 jaar nog als nieuw uit.
ik weet dat de laatste post van 2012 is maar wil jullie dit niet onthouden.
deze dame verhuist volgende week naar Groningen naar het abel tasman muzeum waar je ze ook van af 1 september kunt gaan bezichtigen.
normaal ben ik ook bij de opening en zal proberen een paar kiekjes te nemen en hier bij te zetten. omdat Groningen niet echt in de buurt is en niet veel mensen vanuit belgié eens snel naar ginder gaan rijden om een scheepje te gaan bezichtigen maar moest je in de buurt zijn ga gerust eens kijken.
Dit is inderdaad iets waar iedere bouwer stiekem wel van droomd maar slechts voor enkele is weg gelegd.
proficiat Dirk, je mag er best trots op zijn.
vgr Marc
vandaag om 14.00 is de heemskerck vertrokken naar lutjegast naar het abeltasman museum.
volgende zaterdag is de opening voor het publiek en vrijdag voor de uitgenodigde gasten.
dit is de wel erg mooie uitnodigings kaart voor vrijdag .
ik ga er vrijdag zijn en zaterdag tot een uur of 16.00 en dan rij ik terug huiswaards
zal proberen fotos te trekken en dan zal ik ze hier volgende week posten
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.