Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben ik eens even aan de andere kant van het forum bezig, heb jij al weer een compleet dek op een schip gelegd .
Ziet er netjes uit Dirk en de zeeg (als ik het goed zeg) is ook goed te zien in het dek.
Prijzenswaardig om deze stap te zetten.Maar soms is dat een terechte keuze voor jezelf omdat je dan van dat akelige gevoel afkomt dat het niet is zoals je wilt.Ik ken dat gevoel wel..
En dan is het ineens weer interessant.
ja dat gaat prima hoor wim nat er op buigen dan ff met de gasbrander er op en klaar.
ze staan perfekt in de bocht en zijn poeder droog .
de laatste 2 latjes zaten er nog maar net op hoor maar dat kan drogen tot morgen en dan is de lijm ook goed uitgehart en kunnen de spanklemmen er ook af.
het onderwaterschip gaat wel iets langer duren waarschijnlijk hier heb ik ongeveer een 20 uren aanbezig geweest
ik stont wat dicht met de kamara en het is extra macro maar ook wazig . zal nog wel eens van iets verder trekken
ook de lijm die ik gebruikte was nieuw voor mij en die wou ik ijgelijk uit testen het is de lijm die de russen ook gebruiken je moet de 2 kanten inlijmen dan ff laten drogen en dan kun je ze tegen elkaar lijmen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.