Even als mod mij hier mee bemoeien.
Ik vind het een ontzettend leuk idee. Dus ik ga mij hier eens over buigen om te zien of we werkelijk een stukje kunnen gebruiken voor een groepsbuild.
Voor dat ik dit dus bespreek met alle mede modjes. Wil ik graag een uitgewerkt plan zien. Dus wat willen we, hoe willen we dit en niet vergeten wat is de tijdsduur. Zijn er limieten, schaalverdelingen enzo...
Beste allemaal graag dan ook hier de antwoorden onder zetten ik vul de standpunten vanzelf aan op een appart antwoord. Dan is het eens of oneens straks. Ook wil ik graag dat er wel iets word ingezonden. De groepsbuild van de vorige keer heeft erg weinig opgeleverd en dat wil ik wel graag verbeterd hebben. Dus een eerste inzet.
- meedoen is meedoen. Dus ook eindfoto´s maken en insturen voor de gallerij.
- build duurt 6 maanden
- Alle schalen
- Alleen bestaande bouw van huis, schip enz.
- betreft alleen papierbouw/kartonbouw.
- hulp geven en nemen, Het is geen wedstrijd.
- we hebben 1 inschrijving per persoon, als je na eerste inschrijving nog tijd hebt voor nog één, dan mag dat, maar wel eerste volledig klaar en eindfoto´s.
- Alle hulpmiddelen toegestaan (betreft de hulpmiddelen om het model te bouwen. Het model is en blijft een bouwplaat van papier)
En dan wil er bij toevoegen dat ik vind dat er minimaal 6 mensen moeten zijn die daadwerkelijk meedoen.