Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb nog een koppeltje bijna klaar, bij het bekijken van de foto's heb ik nog een paar foutjes gevonden die ik moet wegwerken.
ook deze figuren zijn ombouwen van MB Figuren "Women of WWII"
Bij deze figuren zijn enkel de houding een beetje aangepast, de haren nieuw gemaakt en de handen die elkaar vasthouden nieuw gesculpt zodat ze elkaar ook echt vasthouden.
Kritiek en voorstellen mag, indien mogelijk worden ze ook gebruikt.
Voor er ik het mes inzet mijn borstelveger eens tonen, de bedoeling is dat de handen aangepast worden en dat ik een straatborstel fabriekeer.
Eventueel krijgt hij ook nog een hoofddeksel.
Voorstellen en kritiek mag, niet vergeten dit is 1/35 het moet ook mogelijk zijn met mijn dikke vingers.
Jan ziet er weeral prachtig uit en moet zeggen hij staat al heel goed in de houding ...ik zie alle dagen hier die van de gemeente zo staan ...ga je een echte bezem maken van twijgen ...echt nostalgie man ....top....
de bezem is gebouwd, kleuren zijn nog niet zoals ik ze wil hebben. Maar het moet ongeveer in die richting.
En nu ik toch bezig ben,een koppeltje voor op de bank in het park.
de bank is een probeersel, hier ben ik nog niet uit hoe ik het best zo iets bouw. De paar die in de handel zijn vind ik persoonlijk maar niks het zal dus nog wat tuftelen worden vrees ik
De figuren zijn allen of militairen of burgers uit verschillende sets van MB Models, vind ik persoonlijk voor 1/35 een goede standaard en met kleine ombouwingen krijgt men totaal andere figuren.
Kritiek en voorstellen mag, ik spaar daar ook niet in.
1 grondlaag bijna onverdund
2 diepe schaduwen in dunne lagen
3 hoge lichten in transparant
4 gezichten zoals aquarel schilderen (is een beetjes zoals pigmenten verschuiven terwijl het goedje nog nat is)
5 of een combinatie van de laatste drie
in het begin is het gewoon oefenen eens de techniek onder de knie heb je snel een goed resultaat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.