Hoofdsponsor

Anders / onbekend Drone sniper [wip]

Schilderwerken zien er mooi uit :)
Maar zou je de figuur ten opzichte van de muur niet anders zetten? Als je nu van de voorkant kijkt gaat er veel van je figuur "verloren" door dat de muur er voor staat...

Schilderwerken zien er mooi uit :)
Maar zou je de figuur ten opzichte van de muur niet anders zetten? Als je nu van de voorkant kijkt gaat er veel van je figuur "verloren" door dat de muur er voor staat...

Op zich vind ik het wel meevallen....de bedoeling is dat het een soort barricade is waar hij achter kan schuilen.
Maar ik kan ook nog een stuk van de muur af halen,ik zal hier eens over nadenken.

Op zich vind ik het wel meevallen....de bedoeling is dat het een soort barricade is waar hij achter kan schuilen.
Maar ik kan ook nog een stuk van de muur af halen,ik zal hier eens over nadenken.

Wellicht is het gewoon de manier van er naar kijken dat er voor zorgt dat het zicht iets minder is?
De foto is namelijk recht voor het model getrokken, en als je er naar komt het zicht meestal van iets hoger dan het model...
Als jij tevreden bent, is alles goed ;)

Prachtig met die oplichtende ogen.
Is deze nu volledig af? Of ga je er nog iets aan doen?

Die kom je toch niet graag tegen op straat. Desalniettemin, erg mooi resultaat geworden (tot nu toe?) !

Op zich ben ik er wel klaar mee...maar als ik nog wat toevoegingen bedenk zal ik dat zeker nog even plaatsen.

Had mijn bedenkingen over de kleuren in het begin maar nu in het totaal plaatje vind ik het zeer geslaagd.

Terug
Bovenaan