Vandaag aan het platform gewerkt. De eerste ruwe vorm zit erin. Op de filmbeelden zijn helaas niet veel details zichtbaar omdat het allemaal nog al donker is zoals je hier ziet.
Dus met zulke beelden is er een deel fantasie nodig om de details in te vullen, maar dat is dan weer leuk om te doen.
Ik heb het platform gemaakt en dit vastgezet op een aantal grote buizen die ik op de filmbeelden heb kunnen waarnemen. Op die manier kan ik alles goed vastzetten.
De afmetingen van het platform zijn 47 x 25 cm. De hoogte van de buizen 40 cm.
Al het witte is styreen, en de 5 dikke grijze buizen zijn pvc buizen.
De inham achteraan het platform is waar de lift moet komen.
IK heb op het platform lijnen aangebracht om het iets interessanter te maken. Die lijnen zijn niet zichtbaar in de film, maar ik vind dit wel een verbetering.
Op het platform zit een rooster, maar wat erin zit weet ik niet. Maar ik ga er buizen en kabels in leggen.
Omdat ik niet de gehele wand kan maken aangezien die te hoog is, ga ik enkel 3 verdiepen onder het platform en 6 verdiepen boven het platform maken. Maar omdat ik wel het zwevende effect van het platform wil weergeven, heb ik een sokkel gemaakt in L-vorm om het geheel te ondersteunen (grijze gedeeldte onderaan). Die ga ik nog helemaal sluiten en zwart spuiten.