Merci mannen!
De paddock stand was afgebroken in het wiel. De pin zat nog in de polycap in het wiel dus dat moest er eerst uit.
De pin in het wiel een gat in geboord en er met een vijsje er uit gehaald.
Dan een gat geboord in de staander:
Het gat eerst 2mm geboord voor een messing staafje maar het paste niet. Nagemeten en de messing staaf was 2.1mm dus maar verder uitgeboord tot 2.2mm . 2.1 had ik niet.
Boven het afgebroken deel en onder het messing staaf:
gemonteerd:
En dan de standaard gemonteerd en heb deze vastgelijmd. Zonder lijm stond de motor niet haaks op de vloer. Er zit wat speling op die polycap.
Dus met een druppeltje lijm erin haaks laten drogen en staat nu mooi haaks.
Op de zijstand is wel mooi maar niet echt stabiel.
Nu rest er mij nog de spiegels maar ik ga daar waarschijnlijk van afzien. Het is niet zo mooi en met dryfitten blijkt het heel erg moeilijk deze te lijmen.
Er is geen positief gevoel bij plaatsen. En ze dan allebei mooi hetzelfde te zetten is bijna niet te doen denk ik. Kan zijn door de dikte van verf en 2k vernis, zou het anders niet weten.
Op internet vind je foto's van zowel de motor met als zonder spiegels. Het is blijkbaar wel mogelijk dus. Zonder spiegels is ook vaak zonder nummerplaat maar niet altijd:
Ik ga het dit weekend nog eens bekijken maar waarschijnlijk zal het zonder spiegels zijn en komen de eindfoto's er snel aan.
De paddock stand was afgebroken in het wiel. De pin zat nog in de polycap in het wiel dus dat moest er eerst uit.
De pin in het wiel een gat in geboord en er met een vijsje er uit gehaald.
Dan een gat geboord in de staander:
Het gat eerst 2mm geboord voor een messing staafje maar het paste niet. Nagemeten en de messing staaf was 2.1mm dus maar verder uitgeboord tot 2.2mm . 2.1 had ik niet.
Boven het afgebroken deel en onder het messing staaf:
gemonteerd:
En dan de standaard gemonteerd en heb deze vastgelijmd. Zonder lijm stond de motor niet haaks op de vloer. Er zit wat speling op die polycap.
Dus met een druppeltje lijm erin haaks laten drogen en staat nu mooi haaks.
Op de zijstand is wel mooi maar niet echt stabiel.
Nu rest er mij nog de spiegels maar ik ga daar waarschijnlijk van afzien. Het is niet zo mooi en met dryfitten blijkt het heel erg moeilijk deze te lijmen.
Er is geen positief gevoel bij plaatsen. En ze dan allebei mooi hetzelfde te zetten is bijna niet te doen denk ik. Kan zijn door de dikte van verf en 2k vernis, zou het anders niet weten.
Op internet vind je foto's van zowel de motor met als zonder spiegels. Het is blijkbaar wel mogelijk dus. Zonder spiegels is ook vaak zonder nummerplaat maar niet altijd:
Ik ga het dit weekend nog eens bekijken maar waarschijnlijk zal het zonder spiegels zijn en komen de eindfoto's er snel aan.