Knap hoor, we blijven volgen.
Grtz Bart.
Grtz Bart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het laden van een vrachtwagen (en de DUKW is tenslotte een vrachtwagen), gebeurt altijd volgens een vast patroon: de zwaarste lading wordt altijd geplaatst op de achterassen indien de zware stukken slechts een klein deel omvat van de lading, in dit geval die olievaten. Als je een vrachtwagen vol laad met vaten, wordt het gewicht verdeeld, zet je er een klein aantal in de "nek" van het voertuig, d.i. achter de cabine, loop je kans dat het voertuig, zeker op ruw terrein, doormidden breekt.Voor de DUKW kwam ik Evilbay nog een detailset tegen voor de lading; die heb ik maar aangeschaft en inmiddels na een grondlaagje in het groen gezet. Nu nog afwerken.
Het past perfect in de achterbak en ga eens kijken hoe ik de set er in ga zetten, vaten achteraan of vooraan
Zoals je de vaten hebt gezet op de tweede foto, is het perfect, pal op de achterassen!Bedankt voor de opmerkingen.
Ik weet nu hoe ik de set ga plaatsen in ieder geval.
Blij dat ik de vraag heb gesteld, hoewel het logisch mag klinken had ik nog niet over de gewichtsverdeling nagedacht.