Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben ook zo een stille lezer... en ja ik geniet ervan. Ik begrijp ook wel dat een forum meer nodig heeft dan die stille lezers... maar ik heb nu eenmaal niet veel te vertellen. Ik vind bijna alles prachtig... het ene uiteraard wat meer dan het andere maar dat heeft ook met de interesse te maken. Steeds maar 'wow', 'prachtig' en 'super' schrijven ...ik weet het niet ...dat voelt ook niet altijd goed... alhoewel het natuurlijk steeds oprecht is. Ik zal proberen een gulden middenweg te vinden. In elk geval dank voor je werk hier op het forum... ik zou het super jammer vinden indien modelbouwen.be er niet meer zou zijn.Wie enkel komt lezen, draagt maar in heel kleine mate bij aan het in stand houden van het forum.
Dat weet ik wel hoor. Ik moet gewoon veel minder nadenken... en doen. Ik vind het gewoon altijd raar om als 'klungel' te reageren op die prachtige projecten... ik denk dan daar zitten 'ze' niet op te wachten op een reactie van iemand die er in feite geen kennis van heeft. Maar ik kan natuurlijk ook oprecht iets mooi en knap vinden en dat zal ik dan ook proberen posten.niet negatief bedoeld hoor
Mooi geschreven. Ik ga dat interview eens opzoeken... en hopelijk zie ik jou en je vrouwtje eens in de toekomst.Dan kwam er nog bij dat ik bij Brouwers een paar x op mijn kop kreeg omdat ik alles aaneen schreef geen komma's gebruikte als ik dan iets schreef
Dan kwam het een van het ander Roy nam een interview af van mij en toen beterde het , ik lette op mijn schrijfwijze gebruikte komma's en punten en na een tijdje begon ik het toch leuker te vinden
ik lees regelmatig wat ik schrijf op fouten enz , ik merk nu op dat ik toch regelmatig veel schrijf of vertel op ons forum
We hebben weinig vrienden wel op het forum daarom beschouw ik het forum als mijne kameraad en ik ken nu al vele vele leden door de samenkomsten of op beurzen he dat praat of schrijft ook makkelijker
Ik lees dat ge moeite doet en dat is op zich al een plus punt en dat word geapprecieerd , tof
grt
Marc