Beste vrienden bouwers ben stilletjes aan terug aan het op starten met bouwen hier een half uurtje daar een half uurtje of een uurtje
De Mercedes is bijna af* nog wat kleine details , maar het spijtige van de zaak is dat ik het logo op de radiator verloren ben , hoe weet ik niet heb me al zot gezocht op mijn knieën op de grond ik vind het niet meer , erg? ik weet het niet je zal er toch niet veel van zien omdat de auto op het dio komt te staan met de motorkap open half in de garage spijtig wel
Het was al moeilijk om het aan te brengen er moesten twee embleempjes op elkaar gekleefd worden dat zorgde al voor kopzorgen en er moest onderaan een klein pinnetjestaan om deze op de radiatordop te kunnen kleven , dan kunnen jullie al denken hoe tof het wel was , geen pinnetje te bespeuren , dan moest die nog rechtop staan op de radiator dop wat bijna onmogelijk was omdat die dop dan nog eens eindigde op een puntje
en daar is de laatste tijd mijn vaardigheid niet meer zo goed ik begin soms te bibberen ( ouderdom zeker ) en dan maakt ge u kwaad gevolg nog harder bibberen
Maar ok we zien wel hoe het zal uitdraaien he , weldra toch proberen wat beelden nog te plaatsen
Marc