Goeie avond mensen,een hele tijd geleden dat ik wat deed hier ter forum.Maar goed na veel gezondheidsproblemen weer aan het bouwen geslagen.
Even vemelden dat ik problemen ondervond tijdens het uploaden van mijn afbeeldingen naar mijn album.Moet telkens foto per foto gaan uploaden.
Maar ok dat terzijde en hier wat materiaal,veel is het niet daar ik ondanks de aandoening toch probeer te bouwen.
Hier een foto die op mijn laptop staat,het is de bedoeling de balk na te maken die hier op de tank ligt.
Hier een houten balkje reeds gemaakt uit de keel onderzoeks latjes die de huisarts gebruikt.De speld die er ligt doet dienst als bout.
Een iet beter beeld zou natuurlijk meer duidelijk maken,die ik morgen eerste werk.
alles klaar voor de actie en we gaan van start.
De bouten zitten in de balk en nu de ogen waar de ketting aan komt te zitten.
Ik vind het best goed zo,de balk bestaat uit vier laagjes hout,aan elkaar gezet met houtlijm.
Iedereen kent een floppydisk,dus daar ze niet bruikbaar zijn gebruik ik dan maar het metaal ervan die de floppy afsloot.
Hiervan snij ik dunne reepjes en plooi deze om elk uiteinde van de balk.
Met als resultaat dit nu hier,alles vastgezet met secondenlijm.
Tjah,dat ik lange tijd niks deed is omdat ik nu een arthrose lijder ben en het zelfs redelijk erg heb .
Ook het werken valt erg zwaar en zal erg op de tanden moeten bijten om het uit te houden.
Maar ok nu niet offtopic gaan en dus verder posten.
Het tankje zelf heb ik verder afgeverfd en word zo snel mogelijk verweert en voorzien van de tracks en de balk.
Ik zal dan ook de gehele hull gaan oplichten met olieverf en dan ook de nodige washes doen.
Uiteraard nog heel wat aan te doen maar ik geraak er wel.
Hier blijk even een foutje gemaakt te hebben met de verf,nr56 en dipte op de body zo te zien.
Geen erg komt goed hoor.
Maar kijk ik ga verder doen en post van zodra ik kan en me er goed bij voel.Per slot van rekening denk ik zo,de gezondheid eerst en daarna zie ik wel.