De relingen zijn inmiddels gedeeltelijk aangebracht op het achterste gedeelte.
Later moet er ook nog reling komen op het dak.
Een eerste stap gemaakt aan de loopbrug. Ik heb in de foto de geleidebalk voor de loopbrug nog wit gelaten zodat te zien is waar deze zit. Later krijgt deze ook dezelfde kleur als het dek. Deze rail is half rond zodat de loopbrug ook helemaal kan worden ingetrokken op volle zee. Daarbij wordt deze via een lier omhoog en over de halfronde rail naar binnen onder de opbouw getrokken
Ik ga de loopbrug in onderstaande afbeelding monteren gewoon omdat ik dat mooi vind.
En ook ben ik nu eindelijk heel voorzichtig begonnen aan de bouw en constructie van de container stellingen. Dit wordt een groot onderdeel.
Op het dek kijken we aan de linkerzijde van de onderstaande foto naar de loopgang. Hierover komen de stellings poten en uiteraard de geplaatste containers. We kijken nu dus in de loopgang. Later komen aan de buitenzijde relingen.
Nu moet ik al rekening houden met de nog komende constructie delen. De vrije ruimte is bedoeld voor de inwendige schuif kraan. Deze hangt later aan bovenrails om ook zware kleinere vrachten te verplaatsen naar beneden zoals eventuele onderdelen van de motor(spare parts)..
Aan de achterzijde moet ik rekening houden met het laatste stelling deel. Deze komt stomp tegen de achterwand aan gemonteerd voor het loodsdek.
Later wordt de achterwand uiteraard ook in dezelfde kleur gedaan als het dek en de stellingen.
De toren verder moet ook nog worden voorzien van de overige relingen. Dus ik kan nog wel voorruit...
Ron.