De Klingon en de Borg behoren dus tot een serie. Zoals ik al eerder toelichtte, de bustes die in de volgende jaren het licht zien, worden verdeeld in kategorieen. De eerste krijgt de naam 'Evil aliens' en daarin worden een aantal slechteriken uit SciFi-films en -series en ook eigen visies ondergebracht. Die eigen ontwerpen zijn niet onbelangrijk. Af en toe moet je je eens kunnen laten gaan, zonder gebonden te zijn aan de bekendheid van de andere personages.
Ik zal ook even kort uitleggen wat er achter deze plotse versnelling zit. Ik heb de laatste 2 maanden gezondheidsproblemen ondervonden. Niks levensbedreigend, maar groot genoeg om de grijze massa aan te zwengelen. Het komt erop neer dat 'Esther' voor mij de laatste produktie-opdracht zal zijn. Zelfs als je nog maar 45 bent, zijn dergelijke projekten naast je dagelijks werk en 2 jonge kinderen te zwaar om dragen. Dus ik zet er een punt achter en ga gewoon weer doen wat ik het best doe: Monsters maken
Evil Aliens buste 3 in progress
Ik zal ook even kort uitleggen wat er achter deze plotse versnelling zit. Ik heb de laatste 2 maanden gezondheidsproblemen ondervonden. Niks levensbedreigend, maar groot genoeg om de grijze massa aan te zwengelen. Het komt erop neer dat 'Esther' voor mij de laatste produktie-opdracht zal zijn. Zelfs als je nog maar 45 bent, zijn dergelijke projekten naast je dagelijks werk en 2 jonge kinderen te zwaar om dragen. Dus ik zet er een punt achter en ga gewoon weer doen wat ik het best doe: Monsters maken
Evil Aliens buste 3 in progress