Hoofdsponsor

Evil aliens [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jiver
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
De Klingon en de Borg behoren dus tot een serie. Zoals ik al eerder toelichtte, de bustes die in de volgende jaren het licht zien, worden verdeeld in kategorieen. De eerste krijgt de naam 'Evil aliens' en daarin worden een aantal slechteriken uit SciFi-films en -series en ook eigen visies ondergebracht. Die eigen ontwerpen zijn niet onbelangrijk. Af en toe moet je je eens kunnen laten gaan, zonder gebonden te zijn aan de bekendheid van de andere personages.
Ik zal ook even kort uitleggen wat er achter deze plotse versnelling zit. Ik heb de laatste 2 maanden gezondheidsproblemen ondervonden. Niks levensbedreigend, maar groot genoeg om de grijze massa aan te zwengelen. Het komt erop neer dat 'Esther' voor mij de laatste produktie-opdracht zal zijn. Zelfs als je nog maar 45 bent, zijn dergelijke projekten naast je dagelijks werk en 2 jonge kinderen te zwaar om dragen. Dus ik zet er een punt achter en ga gewoon weer doen wat ik het best doe: Monsters maken:)

Evil Aliens buste 3 in progress

Evil%20aliens2.gif

even een versnelling lanzamer kerel niks mis mee , soms goed . gewoon wanneer het kan lekker uitleven , prachtig werk !!!!

Hallo Jiver, ziet er weer een specialleke uit. Fijn om te zien dat je je hier kan op uitleven.
Gezondheid heb je maar één en die moet je dan ook verzorgen. Geniet van wat je kan... zelfs de kleine dingen.

Mark

Het belangrijkste is dat je er plezier blijft in hebben en dat alles kan maar niets moet.
Leuk resultaat al man.

Ben dan nog niet zo professioneel bezig als jij Jimmy maar kan je melden dat mijn gezondheid ook weleens te wensen over laat, de nachtrust lijdt er weleens onder omdat ik dan wil doorwerken en ben niet te genieten als iets scheef zit.
Daar moet een balans zijn dat het leuk is om te doen, beter zombies sculpten dan er zelf ééntje te worden denk ik.

de huidstructuur in deze is trouwens subliem, als je wil mag je ons daar een beetje over vertellen, vind ik mooi om te zien.

Ben dan nog niet zo professioneel bezig als jij Jimmy maar kan je melden dat mijn gezondheid ook weleens te wensen over laat, de nachtrust lijdt er weleens onder omdat ik dan wil doorwerken en ben niet te genieten als iets scheef zit.
Daar moet een balans zijn dat het leuk is om te doen, beter zombies sculpten dan er zelf ééntje te worden denk ik.

de huidstructuur in deze is trouwens subliem, als je wil mag je ons daar een beetje over vertellen, vind ik mooi om te zien.

Precies, daar begint het mee: Te weinig slaap. Nu, dat is al van 2003 bezig, dus 10 jaar, waarvan 3,5 zelfstandig, is wel genoeg, vind ik zo.

Bon, terug naar de kern van de zaak: figuren maken. René, wat zeg je me hier nou hier,man? Ben jij dat simpele techniekje nog nergens tegengekomen op het almachtige net? .Pak een stukje klei en een tool met een zachte punt, trek voorzichtig lijntjes die elkaar kruisen, zonder weliswaar een té gelijk patroon te creeeren, dan krijg je op de duur zo van die 'dino-huid'.:)

interessant..:-)

Ik heb mezelf opgelegd te concentreren op anatomische aspecten, dat rommelde nogal. Die verfijningen onderzoek ik wel maar ik vraag er vooral om. De beste how to's zag ik van jouw hand en elders nergens.
Menselijke huidstructuur vind ik ook interessant, kan met een naald maar waagde me er nog niet aan.

ook aanbrengen haren kan jij erg goed, met een vanzelfsprekendheid en logica die me aanspreekt.
Zit niet met mijn handen in het haar maar hoor je graag vertellen over je vak.

Deze Alien wordt trouwens erg leip, ziet er goed gemeen uit!

De Klingon en de Borg behoren dus tot een serie. Zoals ik al eerder toelichtte, de bustes die in de volgende jaren het licht zien, worden verdeeld in kategorieen. De eerste krijgt de naam 'Evil aliens' en daarin worden een aantal slechteriken uit SciFi-films en -series en ook eigen visies ondergebracht. Die eigen ontwerpen zijn niet onbelangrijk. Af en toe moet je je eens kunnen laten gaan, zonder gebonden te zijn aan de bekendheid van de andere personages.
Ik zal ook even kort uitleggen wat er achter deze plotse versnelling zit. Ik heb de laatste 2 maanden gezondheidsproblemen ondervonden. Niks levensbedreigend, maar groot genoeg om de grijze massa aan te zwengelen. Het komt erop neer dat 'Esther' voor mij de laatste produktie-opdracht zal zijn. Zelfs als je nog maar 45 bent, zijn dergelijke projekten naast je dagelijks werk en 2 jonge kinderen te zwaar om dragen. Dus ik zet er een punt achter en ga gewoon weer doen wat ik het best doe: Monsters maken:)

Beste Jimmy..ten eerste je gezondheid en zeker je gezinnetje staan nummero één in het leven...geloof me ;) en dat je die produktiedruk van je schouders werpt is al een heel goed medicijn voor je...:) en anderzijds dat je ,je terug gaat toeleggen op je eigen creaties is nog een beter medicijn..:8
Man weer een prachtige sculp in wording ..je kan het zo zien dat je er weer je ziel in legt;) je weet dat ik een fan ben van op de eerste rij...dus Jimmy blijf gewoon je ding doen ....want ge zijt heeeel goed bezig...;););)

Laatst bewerkt door een moderator:
Moedig en verstandig besluit, gezondheid en gezin zijn erg belangrijk.
En wat betreft je alien :wow:

Fred

prachtig maatje............:O:O:Omooie huidstruktuur....hij kan direkt in een donkere kroeg op een of andere planeet in Starwars :P:P:P:P....ben benieuwt naar zijn kostuum.....:8:8:8
Jimmy is dit de kleur van de klei of geef je de klei een vleeskleur voordat je begint te sculpen ............

Laatst bewerkt:
Ja Jimmy ....wat een pracht buste....:8:8....is nummer drie die weeral op mijn verlanglijstje staat :wub::wub::wub:...echt benieuwt naar vervolg maatje ;););)

Vind dit echt wel een specialleke Jiver.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark

Jimmy,

deze ga ik echt van je kopen straks.

geef hem nog zo'n Uncle Sam hoed en laat hem wijzen, I want you (...to die...)!

deze zal heel tof zijn om te schilderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan