Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Buiten een beetje proper maken, is Ru klaar. Ik was even aan 't twijfelen of ik wel ging doorgaan met dat ruimtepak en was zelfs al een tweede torso begonnen. Maar een modern uitziende alien met een retro-ruimtepak heeft toch wel iets. 't was plezant om eens te maken.
Het is een pracht van een buste geworden Jimmy..... dit is echt je ding...dat zie je ...zoveel gevoel van de maker...zit hier in ).....top man ...zoals altijd
Ik was niet 100% tevreden over die groene. Vraag me niet waarom, 't is een gevoel. Deze is totaal anders en ligt meer in mijn smaak. Ik heb enkel een nieuwe kop gebruikt. Haja, dat had ik waarschijnlijk nog niet gezegd: Per uitzondering en vooral als ik moeilijkheden voorzie in het gieten, doe ik de kop apart. Bij Ru is dat het geval, dus ik moest enkel een nieuwe kop schilderen. De groene heb ik trouwens nog en kan ze verwisselen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.