Mijn panellines zijn niet zo goed gelukt, teveel ingekrast en niet altijd mooi recht. Een juweeltje wordt het dus niet. Maar oefenen is de boodschap en hem zo mooi mogelijk krijgen.
Dus...
Ik zag nog twee druppeltjes secondenlijm die ik niet weggeschuurd had, goed zichtbaar op de vleugel. Die heb ik weggeschuurd en de omgeving opnieuw gespoten.
Ik heb nog eens goed naar de foto's van een f-4f gekeken en mijn weathering nog wat subtieler gemaakt.
Ik heb ook niet overdreven met die heldere herspoten lijnen waar die bakken mee volhangen.
Nu gaat hij glos vernist worden. Die Sols plus heb ik nog niet gevonden. En ik moet dan nog gaan lezen of die verdund moet worden en zo ja waarmee.
Mja, ik zie net dat mijn foto's weinig zin hebben. Ze zijn niet goed gelukt, maar ik heb geen andere camera.
Dus in afwachting daarvan ga ik model master custom enamel system gloss clear lacquer finish aanbrengen.
Dan ga ik de wielen spuiten en de deurtjes.
Een paar foto's van de huidige toestand.
Als dat droog is ga ik (binnen een paar dagen) de panellines laten vollopen. Daarna de decals aanbrengen. Maar dan zijn we een week verder.
Ondertussen start ik dan samen met mijn zoon met een ferrari enzo (of zoiets) gezien hij gek van auto. Ik zal een topic aanmaken daarover.
Even gewijzigd. De foto's vond ik poverkes, dus opnieuw geprobeerd.
Ik heb ook een foto gemaakt van mijn aangepaste legoconstructie.
De centrale as is nu een draadstang en het is zo gemaakt dat ik het model schuin kan zetten zodat ik het veel beter kan spuiten, weatheren en de decals kan aanbrengen.