@ trobwal
Ik heb verslag gelezen, en moet gezegd dat het netjes in elkaar Zit. Als je model goed wilt bouwen en geen extra werk wilt, dan moet je eerst alles afbouwen. dus cockpit inbouwen de romp verlijmen laten drogen en dan schuren. Als je licht schuurd vind je ook al plekken komen waar je plamuur moet gebruiken. Oefening baat kunst.
Als je romp en vleugels allen hebt gedaan kun je dan een primer aanbrengen. Is er nog iets vergeten of iets onzichtbaar wordt dat nu zichtbaar. Met een lichte kleur zie je dat het beste. Als je tevreden bent met hoe het er uitziet kun je gaan naar de kleuren die je nodig hebt. Preshaden kun je dan eerst doen als je dat mooi vindt. dan werk je van licht naar donker toe. cammo wordt op die manier in het echt ook op die manier aangebracht. Als je voldoende vertrouwen hebt in je kunnen, kun je freehand cammo aanbrengen, en anders moet je afplakken. Tamiya tape is er pas kort en werkt perfect. Heb je dat niet voorhanden dan kun je gewone tape gebruiken. Echter plak je dat aantal keren op stukje glas. Haal het er weer af waardoor het aan kracht verliest en je stuk veiliger kunt afplakken.
Als je nog vragen hebt ben ik bereid je verder te helpen. mijn werk kun je hier op de site ook terug vinden