thx... ik denk dat ik nu op 60% van de eerste vleugel zit...
Alle hoofdliggers zijn opgeschoond, maar ik heb er nog maar een paar vastgesoldeerd
Nu moeten deze allemaal verbonden worden met deze fijne staafjes, en die buigen al door ernaar te kijken...:
ook ben ik al begonnen aan de roeren
Elders kreeg ik de vraag of ik deze in kleur ging zetten en ik denk eraan om deze uiteindelijk in kleur te zetten, maar ik moet nog zien wat zoal mogelijk gaat zijn... indien mogelijk zou ik ook proberen bepaalde luikjes toevoegen, zoals de toegang voor de machinegeweren en de munitie... maar eerst eens zien of ik deze zo klaar krijg...
@Cargomaster: ah het is gewoon net opschonen en een beetje mikken, maar valt eigenlijk goed mee..
ook in verband met het materiaal... eerder had ik gesproken van inox, maar het blijkt toch magnetisch te zijn... wel zo handig als er een stukje valt ;-)
misschien chinese inox? Voor de kenners: inox is 18/10 (%chroom/%nikkel bij het staal), maar je hebt ook low grade varianten, met minder chroom en nikkel die uiteindelijk niet echt meer roestvast zijn, en wel magnetisch...