Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Graag gedaan
Werkt mijn geplaatst linkje correct ? wanneer ik erop klik kom ik namelijk in een map betreffende een Airshow.
Mocht iemand dat ook zien : links in de Albums lijst eind omlaag scrollen, daar vind u de map met Felixstowe info.
Mooie houtkleur !
Heb je de naden van de brandstoftanks moeten bijwerken ? ze zijn namelijk zo duidelijk zichtbaar..
Mooie schilderwerken en word knap.
Mooie vooruitgang Edwin !
Opmerking : Al zie je het niet meer terug, de naadjes op de tanks zijn toch duidelijk zichtbaar.
Ik zeg dit omdat je wel de moeite hebt genomen om met verf brandstof vlekken te maken.
okee manNa dat ik de vaten heb gespoten en zag dat de naden nog zichtbaar waren heb ik heel goed geken en een dryfit in de romphelft gemaakt om te kijken of je er nog wat van kan zien, de leidingen die aan de bovenkant van de vaten zitten raken strsks bijna het dak. Je kunt op geen enkele mogelijkheid boven op de vaten kijken. Ik heb dasrom besloten er niet meer tijd en putty in te steken.
Aangename kleuren om te bekijken ( goed gekozen en geloofwaardig).
Knap werk, al die verschillende kleuren hout zien er zeer realistisch uit.
Is er eigenlijk achteraf nog veel te zien van de binnenkant, want daar staat toch redelijk wat in.