Thx allemaal:
De werken en foto's van vandaag:
Beginnen met de body en motorkap.
Deze werd voorzien van Zero paints: Ferrari Rosso Corsa 322
Daarnaast heb ik ook de velgen aangepakt. Hierbij niet gekozen voor de standaard velgen, omdat ik ze eigenlijk niet mooi zijn van revell.
Dus maar gekozen voor een 20" aftermarket velgje van Aoshima:
Ik had liever andere velgen op de wagens geplaatst ( hamann / Novitec etc... ) maar ik had geen tijd meer om deze op tijd hier thuis te krijgen.
Dus bij deze de velgen van Aoshima met een speciale extra toets.
Het hart van de velgen zijn gespoten in Subaru Obsidian Black pearl, de randen in Ferrari Rosso Corsa kleur.
Waardoor we dit als resultaat gaan krijgen:
Ook de raamlijsten / kleine scoops aan de zijkant en de spiegels komen in het Subaru Obsidian Black pearl.
De spiegels:
En tenslotte een deel van het interieur gemaakt.
Hierbij heb ik Revell aqua Black en aqua zandkleur gebruikt:
Zoals je ziet heb ik ook op de zijpanelen van het interieur 2 sleuven gemaakt daar komen nog PE gordels in.
Normaal doe ik dit niet bij een Standaar road car en enkel maar bij de rally modellen. Maar omdat het een Cabrio is vond ik toch dat deze erbij moeten.
Morgen de body / motorkap / spiegels / velgen in blanke lak te zetten.
Alsook de koplampen en nog wat detailkes van het Interieur in alluminium kleur zetten.
en de rest van het interieur afwerken. Ik ga ook eens kijken of ik het zwart van de vloer niet kan flokken.
De werken en foto's van vandaag:
Beginnen met de body en motorkap.
Deze werd voorzien van Zero paints: Ferrari Rosso Corsa 322
Daarnaast heb ik ook de velgen aangepakt. Hierbij niet gekozen voor de standaard velgen, omdat ik ze eigenlijk niet mooi zijn van revell.
Dus maar gekozen voor een 20" aftermarket velgje van Aoshima:
Ik had liever andere velgen op de wagens geplaatst ( hamann / Novitec etc... ) maar ik had geen tijd meer om deze op tijd hier thuis te krijgen.
Dus bij deze de velgen van Aoshima met een speciale extra toets.
Het hart van de velgen zijn gespoten in Subaru Obsidian Black pearl, de randen in Ferrari Rosso Corsa kleur.
Waardoor we dit als resultaat gaan krijgen:
Ook de raamlijsten / kleine scoops aan de zijkant en de spiegels komen in het Subaru Obsidian Black pearl.
De spiegels:
En tenslotte een deel van het interieur gemaakt.
Hierbij heb ik Revell aqua Black en aqua zandkleur gebruikt:
Zoals je ziet heb ik ook op de zijpanelen van het interieur 2 sleuven gemaakt daar komen nog PE gordels in.
Normaal doe ik dit niet bij een Standaar road car en enkel maar bij de rally modellen. Maar omdat het een Cabrio is vond ik toch dat deze erbij moeten.
Morgen de body / motorkap / spiegels / velgen in blanke lak te zetten.
Alsook de koplampen en nog wat detailkes van het Interieur in alluminium kleur zetten.
en de rest van het interieur afwerken. Ik ga ook eens kijken of ik het zwart van de vloer niet kan flokken.