Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooie vorderingen Bart. Komt er geen plaat over de kier waar je de plamuur op hebt gezet ?
Dat bouwverslag dat je als link in je bericht hebt geplaatst is van onze Peperbus, staat ook op ons forum bij auto's. Dat bouwverslag is een prachtige bron van referentie-materiaal
Je bent me voor Pascal. Ik had het ook net gezien. Dat is natuurlijk wel op 1, terwijl die van Bart 1:16 is...
Neem rustig je tijd om dit aan te passen Bart. Beetje geduld en voorzichtigheid en je gaat een pracht van een uitlaat hebben.
Bedankt voor de mooie reactie's, volgens de beschrijving komt er geen plaatje boven de uitlaat maar kan het wel zelf gaan maken als ik weet wat julie bedoelen, op de foto van de link is er een plaatje over de buizen van de uitlaat maar niet bover de demper.
Ik wil ook op de spruitstukken een ring maken zoals het voorbeeld, de mijne is gewoon vlak maar op het voorbeeld zitten er kragen, zie foto's wat ik bedoel.
of op de link in mijn vorige reactie van de pocher.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.