Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum GroepsbouwFerrari F430 Spider van de film ,,Miami Vice,, [DONE]
en vraagje over de spuitcabine, ik heb nu de afvoer naar buitn gemaakt met pvc 110 diameter, nu moet ik nog licht in maken mag dat een kleine tl zijn of moet ik ergens op letten?
De body wordt gespoten met een spuitbus, kwam ik bij de doe het zelf zaak toevallig tegen, anders had ik de kleur uit engeland laten komen, deze kleur lijkt er heel vel op dacht ik.
Bedankt voor de complimenten, volgende week wordt het weer beter en kan mijn kachel het wel aan en wil ik gaan oefenen met spuiten, de motor bedraden heb ik nog nooit gedaan en wil het wel proberen maar zal niet meevallen ik kan op de link niet zien waar de kabels naar toe lopen, hieronder een link waar ik een voorbeeld heb;
De motor staat zover in elkaar, ik wil er met blanke lak er over gaan, maar moet ik eerst de decails er op doen en dan pas met blanke lak er over gaan ?
Hoi Bart,ja man ga je voor de kabels?? doen zou ik zeggen en laat het voor jou wat moeilijkere gedeelte je niet nekken maatje.Jij zal dit kunnen weet ik zeker.
Zoals ik het kan zien lopen de kabels alleen op het bovenstuk, en volgens mij zie ik de verdeelkap en vandaar loopt de kabels naar dat zwart ding en naar de ijzer geval ( geen monteur ) en 1 naar onder
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.