Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Succes met deze bouw! Ik merk nu wel op dat het forum stukjes van de foto's hakt op mijn tablet, dus om Marc's teksten helemaal te kunnen lezen moet ik elke foto aanklikken. Gaat hij bij dit project blijven assisteren?
Zeker geen zwarte primer als er rood overheen kom. Dus eerder een witte primer pakken of even kijken bij Vallejo die heeft een primer in een rode kleur.
Ik heb even naar die rode primer van Vallejo gekeken (heb deze hier liggen) maar zal hem alsnog toch niet echt aanraden omdat deze te donker is van kleur Dus dan zal je toch moeten kijken voor een witte primer Spaander.
Voor slecht dekkende kleuren de ondergrond eerst in onderstaande kleuren te schilderen
- Geel, oranje, heldergroen, helderrood: ondergrondkleur wit
- Rood: ondergrondkleur lichtgrijs
- Donkergroen: ondergrondkleur donkergrijs
Goh wat een details hier op die afbeeldingen,een pracht motor blijkt toch he Swaken, ik kijk er echt naar uit naar de bouw hier van.
Haha ja druk me verkeerd uit en bedoelde de verdere bouw want het ziet er echt tof uit.Ben er mee begonnen mateke en inderdaad het is een monster ..ik ga proberen deze week de vooruitgang er op te zetten