@Gunit: En dit van de meester himself ..wow dat doet iets met ne mens..!!
@Roy: Bedankt vriend..!is een mooie prestatie om u onder de indruk te krijgen,hoop dit eveneens ,denk dat ik ook wat veranderingen bovenop de motorkap moet aanbrengen voor de MG's..
@Swaken : Hartelijk dank maat..voor het compliment..!
@Pascal : Het streelt mijn ego om deze woorden van u te mogen ontvangen maat..!
@Danny : Ben enorm vereerd om deze beoordeling van uit uw naam te krijgen makker..!!
@Coach : Zal mijn uiterste best doen om zoveel mogelijk ervan te laten zien of mogelijkheid tot te tonen kameraad..!
@Marnic: Bedankt voor het compliment jij volgt..ik geniet...in stilte...!
Goed heren heb een dry-fit gedaan van het geheel...
Er duiken toch geregeld problemen op bij deze bouw,waar ik vooraf ook een beetje voor vreesde..
Heb zonet het instrumenten paneel gebroken...daar het paneel niet volledig past in de fuselage zijn er problemen om de de panelen onder de motor mooi te laten passen..
Heb al geregeld alles uit elkaar genomen om terug te passen maar de zondebok bevindt zich in de cockpit.
Het tableau waarop de MG's komen te liggen drukt tegen het instrumentenpaneel als ik deze op haar plaats zet dan komt daardoor de motor te ver vooruit en sluiten de onderste panelen van de motor in de verste verte aan...
Op dit ogenblik op de volgende foto zit het instrumentenpaneel er niet in en staat de motor op de juiste afstand...
Nu kan ik(indien ik de andere helft van het kapotte paneel terugvind) het instrumentenpaneel langs onder inkorten zodat deze op het tableau komt..!
Of ééntje zelf maken aangepast aan de ruimte die ik ter beschikking heb...
Tis nogal onduidelijk maar tis dan ook nie simpel om het via een toetsenbord duidelijk te maken...
Tot de volgende guy's,
Grtz yves,