@Danny: We houden de moed erin hé..er is mij gezegd dat het mogelijk is dus...dan ga ne mens ervoor makker..!!
@Luckske: Merci voor het compliment,geef toe dat ik het ook op een moment zeer moeilijk had en mij moest bedaren maar wederom de ervaring en steun van onze forumleden hebben mij terug de moed gegeven om door te gaan..
Een update..ga alle vooruitgang steeds samenvatten in posts omdat het vele kleine werkjes zijn...
Beginnen bij het begin, op deze foto is aangeduid binne welke lijn ik moet blijven voor het mooi aanpassen van de motorkap aan de zijkanten.
Na gedeeltelijke aanpassing heb met behulp van wat Blu-Tack een dry-fit gedaan en zodanig een foto met wat belichting getrokken om te proberen laten zien waar er nog ruimte is en waar het krap zit..ik vond niet direkt een andere manier om het jullie te laten zien bijdeze...
Met alle aanpassingen die reeds gedaan zijn ,lijkt de motorkap mooi te passen,weliswaar zonder de steunbeugels..daar komen we aan de mogelijk laatste hindernis..
Heb de beugels allereerst fijnder geschuurd..
Dan komen we tot de bevestigingspunten van de beugels,daar heb ik de punten afgesneden en gaatjes geboord door het motorblok om er een koperdraad door te trekken en zo de beugels te bevestigen.
Want ik hem dan aan plaats toch (het blok-de bevestigingspunten)+(de hoeveelheid afgeschuurde plastic op de beugels) gewonnen lijkt mij..
Deze moeten nu nog bevestigd worden en kan dit dry doen dmv ze gewoon over te koperdraad te schuiven,die gelijk met de beugels af te knippen en dan de motorkap erover te zetten.
Dus alles samengevat zijn dit reeds te geleverde werken..
Groen : Hechtingspunten afgesneden,bij de bovenkant win ik plaats voor de eventuele scharnieren,het slakkenhuis (of hoe het ook noemt) komt dichter tegen het motorblok en een beetje laten zakken om zo meer plaats te hebben voor de beugel zodat deze mooi bovenaan loopt zonder naar buiten geduwd te worden wat daarvoor het geval was.
Geel : De propelleras afgebroken en deze mooi terug rechtgezet..
Rood : Deze twee stukken afgeschuurd om zo ook plaats in de breedte te winnen..
Blauw : De nieuwe hechtingspunten van de beugels wat denk ik het laatste heuvel zal zijn als dee dan mooi aansluiten zal daar de motorkap ook niet meer spannen (foto zal volgen..hopelijk)..
Zo vrienden dit is het tot hiertoe...tot de volgende update..!!
Grtz yves,