hallo Merlijn , neen het valt niet op dat de decals zich zo moeilijk lieten plaatsen . Na de eerste boven op de linker vleugel had ik het al begrepen en ben ik supper attent en voorzichtig geweest ; En geloof me , het was nodig . Ouderdom, Dikte ? Tamiya? Ik weet het niet , maar het is me nog nooit overkomen dat ik decals twee minuten en meer in werkelijk goed warm water moest weken . Waarna ze (logisch) zeer wak waren ; De zwart-witte banden waren dus onmogelijk aan te brengen en die heb ik dan maar geschilderd. Fotos van verwering-vervuiling komen er aan . Morgen nog een laagje vernis erover en dan eerst eens kijken wat het resultaat is en of er nog wat moet bijgewerkt worden met pastels . Pastels die bij mijn vorig model een grandioze mislukking waren . Aangebracht voor het vernissen en na het spuiten was alle pastelpoeder foetsie . Ondertussen ben ik te weten gekomen , hier op het forum , dat de pastelkleuren kunnen gefixeerd worden met haarlak . Ik weet niet of dat klopt . Zullen zien .
mvg; Sabre
mvg; Sabre