Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit projectje is bijna klaar. De details zitten erop en nu moet ik nog enkel de draden die de vleugels opspannen maken. En ja, ik ben ze ook in papier aan het maken.
Ik heb van zwart papier heel dunne stripjes gesneden en die dan getordeerd.
En vervolgens met houtlijm vastgeplakt. Ik vind het resultaat niet slecht. De draadjes zien er misschien een beetje groffer uit dan als ik gewoon garen had gebruikt, maar ik vond het belangrijker dat het ook van papier was. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Nu zou ik nog deze draadjes een beetje willen verstevigen door er verdunde houtlijm op te borstelen, maar ik ben bang dat de draadjes door het water in de houtlijm niet meer opgespannen gaan blijven. Ik ga wel eerst een test doen en als dat niet lukt eens proberen met vernis.
Binnenkort de eindfoto's.
Hoi Christophe maatje,zeg dat zier er dus echt als een plastieken model uit he.zeer mooi en goede details moet ik zeggen. ben benieuwd naar de eindfoto's.
patje.
Maar waarom zou je geen garen gebruiken, dat zie je wel meer in de papierbouw hoor.
Maar wel knap dat je ze van papier gemaakt heb
Je zou die papierdraden kunnen insmeren met G4. ( heb er nog geen ervaring mee maar zou kunnen denk ik )
'k Heb er in volle bewondering naar staan kijken. Amaai, knap man. Dat is niet gewoon.
Fantastisch resultaat en dat met eigenlijk alleen lijm en papier.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.