Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi gedaan , met die op liggende randen niets ergs , vernissen ( een beetje bij schuren met 2000 - 4000 - 6000 - 8000, op nieuw vernissen en op schuren en opnieuw vernissen dan pas beginnen met je decals en alles zal goed komen
ok bedankt weeral voor de tips ik deze morgen nog eens gekeken naar het model en het viel op dat die randjes weg zijn?? raar maar waar, ik heb hem dan maar in de lak gezet.
Lijnen zien er strak uit, knap!
En met die decals begint hij inderdaad steeds meer op een racewagen te lijken.
Zal een knap geheel zijn, eens die af is. Ben benieuwd.
Nog eens een update, ik heb besloten om de deuren open te laten omdat je niets van de motor gedeelte ziet, ga ik een beetje meer detail in de cockpit steken met als gevolg dat heel de cockpit in het carbon moet, veel werk maar wel een mooi resultaat.
het is nog niet volledig klaar,hier en daar moet er nog bij gewerkt worden en dan mag alles in de clear.
Ik heb, en blijf, bewondering hebben voor de manier waarop autobouwers hun decals zo mooi kunnen leggen en doen passen.
Ik weet het wel, het is natuurlijk niet zo moeilijk hé... (als je het kan )
Maar dat kan ik dus niet zo goed. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit zo'n grote decals moet aanbrengen op mijn modellen...
Respect voor je werk, het ziet er zeer mooi uit
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.