De Fw-190 TL was een voorgesteld prototype/project van de Fw-190A3. De stermotor zou vervangen worden door een turbojet van 600kg stuwkracht. De uitlaat ging via een ringvormige uitlaat. Ontwikkeling van het project werd in 1942 gestaakt.
Ik maak gebruik van een surplus fw-190 van hasegawa die in m'n Stash zat.
De conversie is van Antares models en kan je rechtstreeks bestellen bij hen. Hou er rekening mee dat ze in Argentinië zitten. In mijn geval 2 weken levertijd.
De handleiding bij de conversie is een geniet bundeltje van 2 A4 blz. Conversie is uit resin en ziet er op eerste zicht redelijk goed uit.
De kit van hasegawa is hasegawa kwaliteit. Daar zit alles wel snor.
Conversie is voor alle fw-190 kits op deze schaal geschikt. Er is bij de hasegawa alvast op eerste zicht niet al te veel snijwerk nodig.
Ik maak gebruik van een surplus fw-190 van hasegawa die in m'n Stash zat.
De conversie is van Antares models en kan je rechtstreeks bestellen bij hen. Hou er rekening mee dat ze in Argentinië zitten. In mijn geval 2 weken levertijd.
De handleiding bij de conversie is een geniet bundeltje van 2 A4 blz. Conversie is uit resin en ziet er op eerste zicht redelijk goed uit.
De kit van hasegawa is hasegawa kwaliteit. Daar zit alles wel snor.
Conversie is voor alle fw-190 kits op deze schaal geschikt. Er is bij de hasegawa alvast op eerste zicht niet al te veel snijwerk nodig.
Laatst bewerkt: