Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Merci. Eerste keer da'k zo'n conversie doe.Deftig werkje.
Ik heb me voor de plaatsing gebaseerd nu op de technische uitleg, en dat is dat de uitlaat niet over de cockpit ging maar links rechts en onder het airframe.Ziet er goed uit. Beetje in dilemma, boxart van de ombouwkit toont de neus concentrisch, maar de uitsparingen voor de mg's willen het zo...
Andere optie is de opening van de mg's in de resin opvullen en twee gaten maken in de neusring. Of deze verdiepen... keuzes....
Inderdaad, had ferm geweestwow, nooit geweten dat men zoiets van plan was met de Focke Wulf. Leuk om dit te zien gebouwd worden, we leren eens wat bij en het ziet er eens een keer wat anders uit. Nice!
Ge moet maar eens op de website van Antares models kijken. Staan enkele leuke conversies én complete resin kits online: http://www.antaresmodels.com/web/index.php/Mooi project Jeroen. Dit is een versie van de FW-190 die ik nog niet kende. Maar daar hebben we u voor nietwaar, de man van de speciale kisten die veel te weinig bekendheid hadden.
Deze volg ik zeker.
MVG
Danny