De fiets is oké zoals die is, het zou inderdaad overdone worden als ik er nog meer aan doe en die komt bij de roesthoop te staan. Het stuur niet monteren lijkt me een goed idee, geeft een betere look. De gescheurde poster ligt ook al klaar op m'n werktafel om binnenkort aangebracht te worden.
Het voorwiel van de fiets kan niet meer bewegen, maar de fiets kan ik wel schuin zetten tegen de muur zetten.
Nu eerst wat schilderwerken aan de steps, die wil ik een lichte roestlook geven. Niet teveel want ze zijn van kinderen die net voor de aanval speelden en ze hebben achtergelaten. Ook om een tegengewicht te bieden aan de hoop roestdingen. Ik wil het stuur en de stuurstang chromeren met wat roest die er door komt, chroom schilfert soms af door gebruiksschade en om dat te bereiken heb ik eerst een laag muurverf aangebracht. Als je die iets dikker legt krijg je een oneffen structuur wat 'net echt is'.
De foto's
Het hout van de step moet nog wat gebruiksschade krijgen en ook de wieltjes kunnen nog wat aandacht gebruiken.
Vanavond zou ik ook gras willen aanbrengen op de voorkant van het diorama, dat wilde ik pas nu doen omdat het de indruk moet krijgen dat alles er al lang ligt en het gras de overhand begint te krijgen. Benieuwd als die look zal lukken.
Vanavond heb ik uitgetrokken voor modelbouw want anders komt het er niet van.