Hoofdsponsor

1/24 Golf 1 tuning [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit.
Valt zeer weinig op aan te merken.
Rustig de verf laten drogen en niet te rap alles willen doen in de eindmontage en er staat een mooi model ;).
Succes nog met dit project.
mvg Bruno

Ziet er goed uit Marc. Zoals de collega's ook al zegden : er valt weinig of niets op aan te merken...
Rustig de tijd nemen om alles goed te laten drogen en dan komt het zeker goed.

Mark

Da komt goe mijn gedacht,die deurpanelen...zalig gedaan..!
Benieuwd naar het volgende..keep on the good work!!

Grtz yves,

Ik ben weer een stapje verder heb vandaag het zwart gespoten maar ik denk dat mijn verf slecht is (zou dat kunnen) verleden jaar gekocht blinkend zwart en het spuit allemaal met broebels als het opdroogt is het mooi maar ge voelt het ik zal het fijn moeten schuren kijk maar
attachment.jpg
nu nog eens wielen gepresenteerd en wat is jullie keuze ik weet dat ik al gevraagd heb
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
er moet nu nog een flinke laag blinkend over zou ik er eerst mat over zetten om te beschermen of direct vernis over ?????;)

niet mijn stijl van wagen, maar ziet er goed uit.
Je weet toch voor decals dat er altijd een laag blinkende vernis over moet?
dus als ik van jou was zou ik met matte vernis afblijven van die body ;).
En een tipje om de body realistischer te krijgen, (rubber) of mat zwart zeer goed verdunnen en in de panel lines van de deuren laten lopen, of je koopt zo'n potje van tamiya ;).
mvg Bruno

V.W. Golf 1

Ik weet het Bruno maar zou ik eerst vernissen en dan de panel lines doen want ik heb met een speciale zwarte stift eentje gedaan en dat is toch niet zoals het moet
Dus het beste is eerst vernissen decals kleven en dan terug vernissen zo moet het toch he
Vroeger was dat gewoon plakken en gedaan
Marc

jazeker, vernissen, decals en nogmaals vernissen.
Als je wil kan je ook nog polieren, maar dat is volledig je eigen keuze.
mvg Bruno

Ik zou kiezen voor de rechtse velg op de laatste foto
Of een maatje kleiner als dat nog mogelijk zou zijn

Hier is mijn collectie ik heb nog "FUCHS" maar die houd ik voor kevertjes
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt.
Maar dan zou ik toch voor mijn eerdere keuze gaan :)
Alleszins, goed bezig! En dat mat krijg je normaal wel weg tijdens het vernissen zoals hier eerder werd vermeld.

Nu moet ik wel zeggen dat de foto's altijd een vertekend beeld geven alhoewel ik niet met een breedhoek lens trek het is een gewone standaard lens die golf lijkt korter en hoger dan in het echt

Ik snap wat je bedoelt, de GTI-lip vanvoor zorgt voor het optisch bedrog op jou foto waardoor hij hoger lijkt.
Maar zoals ik al zei, komt goed ;) Ik blijf deze zeker volgen! :)

van velgkeuze sluit ik mij volledig aan bij DAMNbelgium,
of die andere van op die foto zijn ook niet lelijk, als je het uitrekent, enig idee hoeveel inch zouden ze zijn in het echt?
mvg Bruno
p.s. je hebt een pb'tje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan