Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb me ooit in zo'n taxi door Londen laten rijden, of toch een stukje.
Er is verassend veel ruimte in deze wagen, zo herinner ik het mijn toch (was na een nachtje stappen met locale vrienden...)
We gaan rustig verder.
Tussenschot is geplaatst.
Wat me wel opvalt is dat de schaal van het interieur volgens mij niet helemaal klopt.
De zetels zijn heel groot voor deze schaal.
En moesten de klapzitjes naar beneden kunnen, dan zou er geen beenruimte meer zijn.
Ook de decals op het dashboard zijn geplaatst en net vernis over gedaan om een glas effect te krijgen.
Ik weet dat er weinig ruimte overblijft als die klap stoeltjes naar beneden gaan, maar hoeveel precies… mss even de referenties nagaan. In deze groepsbouw echter niet teveel zorgen over maken.
Ik denk dat dit de weerspiegeling zal zijn.
Polijsten zal er vanaf hangen hoe het met de vernis eruit zal zien.
Maar dank wel dat ik voor deze tijd zal hebben.
Heb nu nog ongeveer 3,5 week.
Wat moet er nog gedaan worden:
-decals en vernissen
-motorruimte details bulderen en leidingen aanbrengen (zitten in de kit)
-bumbers schuren en opnieuw in de chroom zetten. (Zitten van die lelijke gietnaden op)
-paar onderdeeltjes van het interieur schilderen
-en dan alles samenvoegen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.