Neen, maar was gewoon nieuwsgierig daar ik er niets van ken.oet alles dan een connectie hebben????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neen, maar was gewoon nieuwsgierig daar ik er niets van ken.oet alles dan een connectie hebben????
Ik stel het noodgedwongen nog even uit...Begin november nogal erge problemen met de rug cadeau gekregen, ik kon niet meer zitten, staan, wandelen. Inmiddels 2 prikken in de rug gehad. De eerste was zonder succes. Nu na de 2de prik kan ik alweer wat rondlopen maar zitten blijft moeilijk. 21 december staat de derde prik gepland... en ik hoop dat die wel volledig zijn werk zal doen. Ik duim dus heel hard voor mezelf dat ik kort na de 21ste zal kunnen starten. Tenzij er plots natuurlijk vóór die datum al serieuze verbetering is dan start ik toch nog vroeger. Sorry, ik wou dat het anders was...@DEMPSEY Ben benieuwd of nog alles volgens de planning verloopt en je morgen met dit kitje zult kunnen beginnen..
Verzorg je goed. Gezondheid is het belangrijkste. Willy.Ik stel het noodgedwongen nog even uit...Begin november nogal erge problemen met de rug cadeau gekregen, ik kon niet meer zitten, staan, wandelen. Inmiddels 2 prikken in de rug gehad. De eerste was zonder succes. Nu na de 2de prik kan ik alweer wat rondlopen maar zitten blijft moeilijk. 21 december staat de derde prik gepland... en ik hoop dat die wel volledig zijn werk zal doen. Ik duim dus heel hard voor mezelf dat ik kort na de 21ste zal kunnen starten. Tenzij er plots natuurlijk vóór die datum al serieuze verbetering is dan start ik toch nog vroeger. Sorry, ik wou dat het anders was...