Hoofdsponsor

Green Goblin [WIP]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Merci mannen, eigenlijk doe ik maar wat er in mijn kopke opkomt. Lukt het, zoveel te beter; zoniet dan beginnen we opnieuw :)

Dominiek, ik geef je groot gelijk. De eerste foto zaten er enkel de basislagen op. Wit, rood, geel en dan mengen en smodderen. De tweede foto is met een net aangebrachte clear red wash. Op die foto is het nog nat en zoals ik eerder al aangaf kan mijn kodakske de details niet oppikken. Net zoals met de pompoen trouwens, die ziet er veel beter uit op mijn werkblad dan ik op de foto krijg. Misschien toch maar eens een poging wagen om een fotostudioke in elkaar te flansen en de instellingen van het apparaat eens proberen op punt te krijgen.

Ja Tomas er schuilt een kunstenaar in jou.
Het ziet er griezelig goed uit. doe zo verder ++

Scalemarc

How,how... kunstenaar? Echt niet :nowink: Zoals ik al aangaf, ik doe maar wat.

Een poging om de vuurkolom wat beter in beeld te krijgen, die trouwens de uitstoot van het vliegding vormt Spaander ;)
P1090002_zps4da8418b.jpg

Nog wat meer vervuild op de arendkop

P1090004_zps90937da2.jpg

P1090007_zps7a126163.jpg

Vliegerke een laagje gunmetal gegeven

P1090009_zps9091cf50.jpg

En de ogen mosterdgeel, vond ik leuker dan het flashygeel wat ze aanraden in de bouwbeschrijving. De tanden hebben ook wat schaduw gekregen maar je ziet er natuurlijk weer niks van :8

P1090010_zpsf2b2e4b0.jpg

Bedankt mannen, de voorbije dagen niks kunnen doen vanwege slechte rug. Ik kon amper tien minuten blijven zitten zonder staartbeenpijn te krijgen :angry: 't is beter nu dus hopelijk straks en anders morgen terug verder met deze groene lolbroek ^^

Bedankt mannen, de voorbije dagen niks kunnen doen vanwege slechte rug. Ik kon amper tien minuten blijven zitten zonder staartbeenpijn te krijgen :angry: 't is beter nu dus hopelijk straks en anders morgen terug verder met deze groene lolbroek ^^

En Tomas hoe is het met je rug ...gaat dat zo een beetje..;););) en hoe is het met die groene....:P

Bedankt voor het vragen :) Tja, de rug is blijkbaar iets gevoelig ne keer je er last van krijgt. Ik kan nu wel langere tijd blijven zitten maar goed is het nog niet. Binnenkort binnen voor een tweede prik.

En de groene ligt beneden in mijn knutselkot maar daar was het te koud de voorbije twee weken. Ben ondertussen weer aan iets anders bezig maar dat is bijna klaar en dan kan deze terug naar boven verhuizen :D

goed om te horen dat wat beter gaat en hopelijk dat de tweede prik nog meer verbetering brengt ;)
Blijf hier toch op mijn stoeleke zitten zele....:P:P:P

Eergisteren de tweede prik gehad, amai wat een luxe om eens zonder pijn de dag door te komen :D Hopelijk blijft het zo want ik ben dat thuiszitten zo beu als kouwe pap. Altijd maar den afwas, koken en de kuis doen is toch ook ni alles zenne :laugh:

Ik had me vorig weekend eens gewaagd aan olieverf omdat het met acryl niet te doen is om zo'n groot figuur te schilderen. Voor mij toch niet, althans. Olieverf en ik zijn geen dikke vrienden, dat weet ik nu al. Het gezicht is redelijk goed gelukt, de schubben ook maar de grote paarse vlakken zijn nog steeds vettig. Ik heb teveel ineens willen doen en moet waarschijnlijk opnieuw beginnen.

P2070007_zpsf9ba2b14.jpg

P2070003_zps4825ee40.jpg

De laarzen en handschoenen zijn nog steeds kattenhaarverzamelaars (scrabblewoord!) en worden opnieuw gedaan, net als de romp.
P2070010_zps062caabe.jpg

De sokkel is wat mij betreft wel klaar nu
P2070009_zps230b28be.jpg

Ik heb teveel ineens willen doen en moet waarschijnlijk opnieuw beginnen.
Het wordt gemakkelijker als je je eigen fouten erkend. Je gezicht is mooi en je voetstukje ook, de paarse vlakken zien er niet slecht uit als basis. In paars zit een groot deel blauw een van de olieverven die slecht (langzaam) droogt. Indien je een probleem hebt met stof of kattenharen plaats over je stukken gewoon een lege schoendoos of iets dergelijks zeker de eerste uren of dag. En je hebt waarschijnlijk je verf niet genoeg laten uitbloeien, hoe goedkoper of duurder je olieverf hoe groter het verschil aan delen olie in verhouding met pigmenten dat erin aanwezig is.

Grtx Jan

Bubble; bedankt en ik ben ook benieuwd hoe dit gaat uitdraaien.

Grijze Wolf aka Jan; Tja, het is zo'n olieverfpakketje uit denaldi ;) En dat uitbloeien heb ik inderdaad niet goed aangepakt, eigenlijk niet aangepakt om eerlijk te zijn. Meer van, beetje verf uitknijpen op palet en mengen en smossen maar, we zien wel :laugh:

oei, verkeerde olieverf. Olieverf mag je niet sparen op kosten,want deze hebben allen verschillende pigmenten.
als je zelfs ( ik geef een voorbeeld) burnt umber van W&N neemt en je neemt dezelfde van Van Gogh is er duidelijk verschil van kleur in.
Dus als jij met je olieverf "uitdenaldi" afkomt kan je je wel inbeelden wat voor kwaliteit het dan maar is.
Deze is goed om wa dioramakes vol te klatteren en uw kleine mannen mee laten verven.;)
Wees altijd voorzichtig met aankoop van verf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan