Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een doosje in mijn handen gehad uit mijn stash en denk deze ook nog in te schrijven binnenkort.
Is een ieniemienie model op 1/72 met meer schilder- dan bouwwerk.. Dus moet nog kunnen binnen de tijd
Heb nog een eenvoudig bouwplaatje liggen en wil die ook nog binnen de GRB maken.
Gewoon om weer even wat te bouwen want dat gebeurd te weinig momenteel.
Het gaat om een LVT-2 Buffalo , LVT amtracks schaal 1:48
Totaal niet mijn ding militair spul maar er is mij gevraagd deze te bouwen.
Zal deze vandaag of morgen nog inschrijven.
Ineens werd het toch nog druk in de groepsbouw, zo aan het eind. Vermoedelijk wilden sommigen zichzelf nog 's een extra uitdaging opleggen, door de deadline te vervroegen. De deelnemers hebben tot en met 11 mei om het model af te ronden! Wie zich nog wil inschrijven, kan dat doen tot en met overmorgen. Op 20 april sluit de inschrijving.
De groepsbouw 'volgens het boekje' is afgelopen. Een half jaar lang hebben diverse modelbouwers één of meerdere pogingen gedaan een model af te ronden zoals voorgeschreven door het instructieboekje, met hoogstens minimale verwering (wash / drybrush). Verreweg de meeste pogingen zijn geslaagd.
De groepsbouw heeft 23 afgeronde projecten opgeleverd, die hier op een rijtje zijn gezet met korte beschrijving en steeds twee foto's. 8 projecten hebben de eindstreep niet gehaald.
Voor een volledige lijst van deelnemers en projecten, zie hier.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.