Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad Tamiya e.
Ondanks dat het een oude kit is valt het opkuiswerk en de pasvorm heeeeeeeeeeeel goed mee.
Ik zal het vuur al opstoken klaar voor de patatjes.
Hier de volgende update.
Deel van de kar.
Met gedeeltelijk onderstel
Met uitzondering van wat klein opkuiswerk ook klaar.
Hopelijk vallen de paarden ook mee om in elkaar te steken.
Het tuinwerk zal ook nog een werkje zijn. Het witte plaatje dat je ziet op de foto van de sprue's, daar moet het tuig uitgesneden worden in stroken van 1, 1,5 en 2 mm.
Ik ga wel eens kijken of ik geen heel dun leder vind in onze lederbak van de valkeniershobby zodat ik echt leder kan gebruiken.
Het eerste paard is ook bijna klaar. Er moet juist nog een heel klein beetje met putte gewerkt worden.
En hier paard 2
Bij nr 2 hetzelfde als bij nr 1 maar het valt allemaal goed mee.
Ik denk dat ik toch ook bij het vrouwtje onder de wol kruip nu.
(Heb wel al goede punten, om 0:05 heb ik haar een bloemetje gegeven en een goede Valentijn gewenst. )
Haha nooit van gehoord laat staan gezien zulks bouwsel,wist zelfs niet dat dit werd gedaan in de oorlogen.Prettig bouwen denk ik wel,veel plezier en succes
Bedankt mannen, nu eerst koffie en de vrouw wat verwennen en dan kan men verder doen.
@Doomwad: dit was een veldkeuken om dicht tegen het front de patatjes te kunnen maken.
Elk leger had er wel zijn variant op. Deze bestaan zelfs vandaag nog.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.