Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt mannen, de teugels zijn gemaakt van waxdraad die we gebruiken voor de lederbewerking in de valkerij.
Het uniform is in werkelijkheid niet zo fel groen maar moest normaal nog een wash krijgen wat niet meer gebeurd is.
Zo zijn er nog wel enkele details die beter konden of die nog kunnen gedaan worden maar ben best tevreden over het resultaat op deze korte tijd.
Ik heb er zeker van genoten en voor mij is het voor herhaling vatbaar. (volgende keer wel iets zonder teugels.)
Wat een bijzonder onderwerp en hoe knap uitgevoerd binnen twee dagen. Het enige wat ik zelf een beetje afbreuk vind doen aan het geheel en wat ik zelf weg zou laten, zijn de plantjes die je erbij hebt gedaan. Zou je die weglaten, dan ziet het er volgens mij realistischer uit. Buiten dat, niets dan lof. De paarden zien er goed uit, lijkt me makkelijker gezegd dan gedaan om die goed te krijgen. Chapeau!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.